Etusivu > Jäsenpalvelu

Kuva jäsenpalvelu

Jäsenpalvelut

Laiton irtisanominen, määräaikaisten työsuhteiden ketjutus, eri palkka samasta työstä, syrjintä, epäasiallinen kohtelu – kuka tahansa voi joutua kaltoin kohdelluksi työuransa aikana.

Palomiesliiton jäsenenä et ole yksin, jos työsuhteessasi ilmenee ongelmia. Saat luottamusmiehen palvelut ja työsuhdeneuvontaa työpaikallasi sekä liiton toimistosta ilmaiset lakimiespalvelut.

Työttömäksi tai lomautetuksi joutuessasi saat ansiosidonnaista päivärahaa, sillä liiton jäsenenä olet vakuutettu JATKK-työttömyyskassassa.

Tärkeimmät jäsenedut ovat ammatillinen edunvalvonta sekä työ- ja virkasuhdeasioihin liittyvä kattava oikeus- ja vakuutusturva. Lisäksi Palomiesliitto tarjoaa matkustajavakuutuksen ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, vakuutuksia ja työterveyshuoltoa täydentävän avustusrahaston sekä rahanarvoisia etuja vapaa-ajalle.

Jäsenedut

Jäsenten palvelu
Jäsenyyteen ja jäsenmaksuihin liittyvissä asioissa palvelevat SPALin toimisto ja yhdistysten jäsenasioidenhoitajat.

Toimiston yhteystiedot
Yhdistysten yhteystiedot