Etusivu > Jäsenpalvelu > Jäsenedut > Hyvinvointijaksot

Kuva hyvinvointijaksot

Hyvää oloa Hyvinvointijaksoilta

Hyödynnä jäsenetuna liiton maksama omavastuuosuus

Palomiesliitto tekee yhteistyötä Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT:n kanssa, joka järjestää 1.askel -hyvinvointijaksoja (aikaisemmin nimellä kuntoremontit) työikäisille aikuisille ja heidän perheenjäsenilleen.

Palomiesliitto avustaa hyvinvointijaksoille osallistuvia rahallisesti. Liitto avustaa jäseniään maksamalla 50 euroa hyvinvointijaksojen omavastuuosuudesta. Liiton avustus vähennetään automaattisesti PHT:n lähettämästä hyvinvointijakson laskusta, joten jäsenten ei tarvitse sitä anoa liitosta erikseen.

1. askel -hyvinvointijaksot järjestetään Raha-automaattiyhdistyksen tuella.

Hyvinvointijaksot:

1. askel perheille

Liikunnalliset perheiden 1.askel-hyvinvointijaksot on tarkoitettu perheille, joilla on yksi tai useampi alle 17-vuotias perheeseen kuuluva lapsi. Hyvinvointijaksot antavat mahdollisuuden yhteiseen aikaan sekä lepoon ja virkistykseen. Kurssin ohjelma sisältää sekä perheiden yhteistä kuin myös lasten ja aikuisten erillistä ohjelmaa. Sisältö on liikunnallinen ja virikkeellinen!

Lue lisää: http://pht.fi/lapsiperheille/

Lue Pelastusalan ammattilaisen digilehdestä SPALin järjestösihteerin kokemuksia 1.askel perheille hyvinvointijaksosta.

1.askel aikuisille

Aikuisten 1.askel-jaksot on suunnattu työsuhteiden ulkopuolisille, kuten työttömille, lomautetuille, freelancereille, itsensä työllistäjille ja ammatinharjoittajille. Aikuisten 1.askel-hyvinvointijakso tarjoaa mahdollisuuden omien voimavarojen kartoittamiseen ja kannustaa säännölliseen arkiliikuntaan.

Lue lisää: http://pht.fi/aikuisille/

Tunnisteet: hyvinvointijaksot, kuntoremontit, pht