Kuva matkaedut

Etuja matkoista

Palomiesliitto on yhteistyökumppaneidensa kanssa sopinut jäsenilleen tuntuvia etuja vapaa-aikaan muun muassa kylpylöistä, laivamatkoista ja hotelleista.

Yyteri Kylpylähotelli

Yyteri Kylpylähotelli tarjoaa 20 % alennusta perushintaisesta majoituksesta sekä kaikista normaalihintaisista majoituspaketeista.

Erikoisetuna 1 vuorokauden perhepaketti hintaan 120 €/vrk (2 aikuista ja 2 lasta 4 - 14 v.).

Perhepakettiin sisältyy

• 1 vrk:n majoitus perhehuoneessa
  • Hyvän olon buffetaamiainen
  • Kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttöoikeus aukioloaikoina

Tarjoukset ovat voimassa 1.1. - 31.5. sekä 1.9. - 31.12.2017 (juhlapyhien sekä erikoistapahtumien aikana voimassa vain erikoispaketit).

Alennus myönnetään, kun seurueessa on yksi yhdistyksen jäsen. Jäsenyys todistetaan jäsenkortilla.

www.yyterinkylpyla.fi

Yhteystiedot:

Yyteri Kylpylähotelli
Sipintie 1, 28840 Pori
puh. 02 - 628 5300
info[a]yyterinkylpyla.fi

Mökkimajoitus sopimushintaan Levillä

Lomahuoneistot käsittää kaksi kalustettua ja hyvin varustettua lomahuoneistoa. Punainen talo nimeltään Leporakka sijaitsee Rakkavaarantien varressa osoitteessa Etelärakka 15, Sirkka. Levin keskustasta mennään Rakkavaarantietä Etelärakka 2:n risteykseen, josta mökki löytyy tien loppulenkiltä Levirinteen puolelta.

Mökissä on kaksi puolta ja isomassa on kahdeksan vuodepaikkaa ja pienemmässä neljä vuodetta. Tarkempia tietoja ja kuvia löytyy mökin sivuilta www.etelarakka.fi ja mökit löytyvät myös Facebook > Ryhmät > Etelärakka.

Lähimmälle Taalojärven lasketteluhissille on matkaa noin 1 kilometri. Samassa paikassa sijaitsee myös Levin Golfkenttä. Mökiltä on myös helppo lähteä murtomaahiihtoreitille sillä ne kulkevat noin 200 metrin päästä ja ovat mökin pihasta katsottuna vasemmalla kelohuvilan takana.

PALOMIESETU:

Palomiesliiton jäsen saa alennusta 20 % kauden hinnoista ja Golf-pelilippuja omaan sopimushintaan.

VARAUKSET JA LISÄTIEDOT:
www.etelarakka.fi

Jari Kuosmanen
etunimi.sukunimi@luukku.com

Holiday Club -kohteet

Alennuksia Holiday Club -asuntojen ja kylpylähotellien hinnoista. Katso tarkemmin tästä.

Sokos Hotellit

S-ryhmän Sokos Hotellit ja Radisson Blu hotellit tarjoavat Palomiesliiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Sokos Hotelleilla on Suomessa yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla sekä Pietarissa kolme ja Tallinnassa yksi hotelli. Lisäksi Suomessa on seitsemän Radisson Blu Hotellia.

Vapaa-ajan matkustusedut osoitteessa https://www.sokoshotels.fi/fi/tarjoukset/liiton-jasenedut/

Lisätietoja kohteista www.sokoshotels.fi | www.radissonblu.fi

Tallink Silja
  • Tallink Silja ja Club One tarjoavat jäsenelle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelmamme keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu mm. 20 % perusalennus sekä 35 % ennakkovaraajan etu tietyistä normaalihintaisista tuotteistamme. Lisätietoa eduista http://www.clubone.fi/.
  • Liity nyt Club One asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen
    Liittymiset oman liittosi asiakasnumerolla: Suomen Palomiesliitto 14495.
  • Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi ja maininnan jäsenyydestäsi osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme sinut sopimusetuasiakkaaksi ja postitamme tarvittaessa Silver-tason kortin.
  • Matkojen hintatiedot ja varaukset: Puh. 0600 152 68, ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18(1,74 eur/vastattu puhelu + aina pvm/mpm).

Viking Line

Viking Line tarjoaa SPALin yhdistyksille ja jäsenille kokous- ja risteilyalennuksia. Viking Linen arvokuponkeja on saatavana Palomiesliiton toimistolta. Sähköiset arvokupongit ovat ladattavissa liiton ekstranet-sivuilta kohdasta Tiedotteet > Viking Linen arvokupongit SPALin jäsenille.

Arvokupongeilla 7.8.–22.12.2017 jopa -50 % päivän hinnasta:

• Päiväristeilyt Tallinnaan
    Maks. 8 hlöä/kuponki. Ikäraja 18 v.
  • Päiväksi Tukholmaan: Helsinki–Tukholma-risteily
    A–C-hyttiluokissa. Maks. 2 hyttiä/kuponki. Ikäraja 21 v.
  • Reittimatka Helsinki–Tallinna–Helsinki
    Maks. 1–5 hlöä + 1 auto. Ikäraja 18 v.

Scandic-hotels
  • Scandic tarjoaa SPALin jäsenille ja jäsenyhdistyksille 12 % alennuksen hotellihuoneista ja kokouspalveluista. Muista mainita varauksen yhteydessä tunnus D000005402.

Suomen Hostellijärjestö

Palomiesliitto on Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö, joten SPALin jäsenet ovat oikeutettuja käyttämään Hostellijärjestön jäsenetuja.

Jäsenedut:

1. Majoitusetu Suomen hostelleissa: 10 % alennus normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa. Etu on henkilökohtainen.
  2. Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan:
    • 1 vuosi: 15 € (normaalihinta 20 €)
    • 2 vuotta: 30 € (normaalihinta 40 €)

Jäsenedut saat todistamalla jäsenyytesi SPALin tai HALin jäsenkortilla. Varmistaaksesi jäsenhintaisen majoituksen, varaa majoitus hostellit.fi -online palvelussa tai suoraan hostellista.

Varatessasi Hostellit.fi:n kautta saat 10 % jäsenalennuksen majoituksesta jo varausta tehdessään:

hostellit.fi-varausjärjestelmä

Kansainvälinen hostellikortti

Kansainvälisellä hostellikortilla saat vähintään 10 % alennuksen majoituksesta kaikissa maailman  Hostelling International hostelleissa (majoitusalennuksen saaminen edellyttää varaamista Suomen hostelleihin osoitteessa hostellit.fi ja ulkomaille osoitteessa hihostels.com tai suoraan hostellista) sekä useita muita matkailuun liittyviä alueellisia etuja Suomessa ja ulkomailla.

Kortinhaltijan mukana matkustavat alle 18-vuotiaat perheenjäsenet ovat oikeutettuja samoihin etuihin ja alennuksiin.

Suomessa voit ostaa kansainvälisen hostellikortin

Suomen Hostellijärjestön yhteystiedot:

info@hihostels.fi, www.hostellit.fi