Etusivu > Jäsenpalvelu > Jäsenkortti

Jäsenkortti

Palomiesliitossa on käytössä älypuhelimessa toimiva mobiilijäsenkortti ja muovinen jäsenkortti. Molemmat jäsenkortit toimivat jäsenetujen ja matkavakuutuksen todistuksena. Niistä löydät myös jäsennumerosi, jolla pääset kirjautumaan liiton ekstranettiin. Kortti kannattaa pitää mukana, koska sillä saa rahanarvoisia etuja.

Uudet jäsenet

Uusille jäsenille lähetetään mobiilijäsenkortti puhelinnumeroon, jonka hän on ilmoittanut numerokseen liittoon liittymislomakkeessa. Muovista jäsenkorttia uusille jäsenille ei lähetetä, elleivät he sitä erikseen tilaa liiton toimistolta.

Mobiilijäsenkortti

Mobiilijäsenkortilla todistetaan perinteisen muovisen jäsenkortin tapaan jäsenyys liitossa. Se toimii myös Ifin vakuutuskorttina, josta voidaan soittaa suoraan Ifin palvelunumeroihin. Mobiilikortista löytyvät liiton uutiset ja yhteystiedot, ammattilainen.fi-verkkolehden uutisotsikot sekä linkki liiton verkkoasiointipalveluun. Lisäksi jäsenkortista pääsee kirjautumaan suoraan RotorStar-verkkokauppaan ja Jäsenedut.fi-palveluun.

Mobiilijäsenkortti on lähetetty niille jäsenille, jotka ovat ilmoittaneet puhelinnumeronsa liiton toimistoon. Sovellus asentuu yhteen puhelinnumeroon kerrallaan, joten jäsenen vaihtaessa puhelinta tulee latauslinkki tilata uudestaan liiton toimistosta.

Jäsenkortin tilaus

Voit tilata mobiilijäsenkortin puhelimeesi sähköpostitse liiton toimistosta (toimisto@palomiesliitto.fi). Ilmoita samalla puhelinnumero, johon haluat kortin ladata.

Myös muovinen jäsenkortti tilataan liiton toimistosta sähköpostitse. Ilmoita samalla postitusosoite, johon haluat kortin lähetettävän.

Jos tarvitset korttia matkaa varten, muista varata kortin toimittamiseen riittävästi aikaa, vähintään kolme viikkoa.

Mobiilijäsenkortti:

Mobiilijäsenkortti