Etusivu > Jäsenpalvelu > Jäsentietojen muutos

Jäsentietojen muutos

Muutokset jäsentiedoissa voi ilmoittaa Palomiesliittoon joko sähköisesti jäsenrekisterin verkkoasioinnissa tai perinteisesti postilla.

Muutokset jäsenyydessä tulee ilmoittaa liittoon, sillä ne vaikuttavat jäsenmaksuun. Yhteystiedot kannattaa pitää myös ajan tasalla. Liittoon ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään Palomiesliiton jäsenuutiskirje ja puhelinnumeroon mobiilijäsenkortti. Osoitteenmuutoksesta liittoon ei tarvitse ilmoittaa, jos osoitteenmuutos on tehty Postiin, jolloin tieto siitä välittyy automaattisesti liiton jäsenrekisteriin.

Tietojen ilmoittaminen sähköisesti

Voit ilmoittaa Palomiesliiton jäsenrekisteriin kaikista muutoksista jäsentiedoissasi jäsenrekisterin verkkoasioinnin sähköisellä jäsentietojen muutoslomakkeella:

Sähköinen jäsentietojen muutoslomake

Sähköisellä muutoslomakkeella voi ilmoittaa muuttuneista yhteistiedoista (osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite), työpaikan ja yhdistyksen vaihtamisesta sekä kaikista muutoksista jäsenyydessä: esimerkiksi eläkkeelle, opiskelijaksi tai työelämään siirtymisestä, työttömyydestä sekä vuorotteluvapaasta. Jäsentietojen muutoslomakkeella voi myös liittyä JATTK-työttömyyskassan jäseneksi.

Sähköiseen lomakkeeseen kirjaudutaan sillä sähköpostiosoitteella, jonka olet viimeksi ilmoittanut Palomiesliittoon. Liiton tiedoissa olevan sähköpostiosoitteen voi tarkistaa toimistosta sähköpostitse (toimisto@palomiesliitto.fi).

Ohjeet sähköisestä jäsentietojen muuttamisesta [pdf-tiedosto].

Sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron muutokset voit ilmoittaa myös sähköpostitse liiton toimistoon.

Huom. jäsentietojen muutoksista ei voi ilmoittaa Palomiesliiton ekstranetissä.

Tietojen ilmoittaminen postitse

Voit myös ilmoittaa muutoksista jäsenyydessä perinteisellä paperisella jäsenilmoituslomakkeella:

jäsenilmoituslomake SPAL [pdf-tiedosto]
jäsenilmoituslomake HAL
[pdf-tiedosto]

Tulosta ja täytä jäsenilmoituslomake sekä postita se liiton toimistoon, mikäli ilmoitat muutoksista jäsenyydessäsi tai yhteystiedoissasi. Mikäli ilmoitat työnantajan tai paikallisyhdistyksen vaihdoksesta toimita jäsenilmoituslomakkeen kaikki neljä sivua uuden paikallisyhdistyksesi jäsenasioiden hoitajalle. HALilaiset lähettävät lomakkeet SPALin toimistoon.

Jäsenilmoituslomakkeen täyttöohje.

Voit myös tilata jäsenilmoituslomakkeita postitse kotiisi Palomiesliiton toimistosta. Lisäksi saat lomakkeita alueellasi toimivan yhdistyksen toimihenkilöiltä.

Kuva jäsentietojen muutos