Etusivu > Jäsenpalvelu > Liity jäseneksi

Alkuperäiset kuvat: Tero Lähdesmäki & Juha-Pekka Laakso

Liity jäseneksi

Palomiesliiton jäseneksi voivat liittyä pelastusalalla, ensihoidossa ja hätäkeskuksissa työskentelevät sekä alalle opiskelevat. Jäseneksi liitytään paikallisyhdistysten kautta. Hätäkeskuksissa työskentelevät ja hätäkeskuspäivystäjiksi opiskelevat liittyvät Hätäkeskusammattilaisten liitto HALiin. Voit samalla liittyä myös JATTK-työttömyyskassan jäseneksi.

Kolme tapaa liittyä liittoon
  1. sähköisellä liittymislomakkeella: liity tästä
  2. täyttämällä, tulostamalla ja palauttamalla pdf-lomakkeen: katso liittymislomakkeet
  3. tilaamalla liittymislomakkeet postitse kotiisi, täyttämällä ja postittamalla lomake liiton toimistoon: tilaa lomakkeet

Jos kuulut jo Palomiesliittoon tai Hätäkeskusammattilaisten liittoon ja haluat ilmoittaa muutoksista jäsenyydessäsi tai liittyä pelkästään työttömyyskassaan, voit ilmoittaa muutoksista jäsenyydessäsi sähköisellä jäsentietojen muutoslomakkeella. Katso Jäsenpalvelu > Jäsentietojen muutos.

LIITTYMISLOMAKKEET
SPAL jäsenilmoituslomake [pdf]
HAL jäsenilmoituslomake [pdf]
Työttömyyskassaan liittyminen ja liittymislomake

Voit tallentaa lomakkeet omalle koneellesi, täyttää ja tulostaa (lue ohje lomakkeen lopusta). Huom. Lomakkeita saat myös alueellasi toimivan yhdistyksen toimihenkilöiltä.

Toimita jäsenilmoituslomakkeen kaikki neljä sivua oman alueesi paikallisyhdistyksen jäsenasioiden hoitajalle. Toimita erillinen työttömyyskassan liittymislomake SPALin toimistoon. HALiin liittyvät lähettävät molemmat lomakkeet toimistoon.

Huom! Lue täyttöohjeet alla olevasta linkistä huolellisesti ennen lomakkeen täyttämistä!

Jäsenilmoituslomakkeen täyttöohje

Katso tästä palomiesyhdistysten jäsenasioiden hoitajien yhteystiedot (valitse alue, jossa olet töissä).

Tilaa liittymislomakkeet

* = pakollinen tieto