Etusivu > Palomiesliitto > Kyselyt > Luottamusmiehet 220313

Kysely Palomiesliiton paikallisyhdistyksien luottamusmiehille

22.3.2013

Aihe: Tehtävänkuvaukset, TVA, lisätehtävien ja sijaisuuksien korvaus

Vastauksia pyydetään ma 8.4.2013 mennessä. Kysymysten lisäksi kerätään tehtävänkuvauksia ja työn vaativuuden arviointeja sähköisessä muodossa. Vastauksesi on tärkeä, jotta saamme mahdollisimman kattavat tiedot koko Suomesta! Tietoja käytetään liiton edunvalvontatoiminnan ja paikallistoiminnan kehittämiseksi ja tukemiseksi.

TEHTÄVÄNKUVAUKSET
1. Onko pelastuslaitoksessanne tehty tehtävänkuvauksia palomiehille, ylipalomiehille ja esimiehille VIIMEISEN VUODEN AIKANA?
2. Onko tehtävänkuvaukset saatavilla sähköisessä muodossa? Voit lähettää tiedoston osoitteeseen jutut@palomiesliitto.fi tai liittää lomakkeeseen tästä:

TYÖN VAATIVUUDEN ARVIOINTI (TVA)
1. Onko pelastuslaitoksessanne tehty työn vaativuuden arviointeja (TVA) palomiehille, ylipalomiehille ja esimiehille VIIMEISEN VUODEN AIKANA?
2. Onko TVA saatavilla sähköisessä muodossa? Voit lähettää tiedoston osoitteeseen jutut@palomiesliitto.fi tai liittää lomakkeeseen tästä:

LISÄTEHTÄVÄT KOKONAISPALKKAUKSESSA
1. Jos pelastuslaitoksessanne on käytössä kokonaispalkka, maksetaanko sen lisäksi vielä lisätehtävistä (sukellus, sairaankuljetus, venekuski, tikasmies jne.)?
2. Onko lisätehtäväkorvaus näissä tapauksissa korvaus tehdystä työtehtävästä vai jatkuva palkanlisä?

ESIMIESTEN SIJAISTAMINEN
1. Miten pelastuslaitoksellanne huomioidaan palomiesten ja ylipalomiesten tekemät esimiesten ja yksikön vanhimman sijaisuudet? Tehdäänkö sijaisuutta omalla tehtäväkohtaisella palkalla, saako siitä jonkun kertakorvauksen vai saako valmiudesta hoitaa kyseistä tehtävää jatkuvan palkanlisän tehtäväkohtaisen palkan päälle?

VASTAAJAN TIEDOT
Nimi: