Pirkanmaan pelastusalan ammattilaiset

Vuoronvaihtopörssi!

KOKEILU JAKSO 15.12.2015 - 31.12.2016!

Tämän kalenterin avulla voit etsiä vuoronvaihtajaa jäsenistömme keskuudesta koko Pirkanmaan alueella.

Kalenteri ja sen tiedot näkyy ilman kirjautumista, jotta sen käyttö olisi helpompaa. Laita se suosikkeihin niin on helppo tsekata. Merkintöjä voit tehdä vasta kirjautumisen jälkeen.

Käyttöohje:

1. Valitse uusi varaus

2. Valitse varatut resurssit kohdasta oma työvuorosi

3. Laita päivä ja kellonajat (tuntituuraus tai vuoronvaihto)

4. Kirjoita lisätietoihin puhelin numerosi, asemapaikkasi, vakanssinumerosi, erityisosaamisesi, mahdollisia takaisintekopäiviä tms. (Lisätiedot näkyy julkisena kaikille ilman kirjautumista)

5. Paina tallenna ja jää odottamaan vaikutusta ;-)

6. Kun löydät tuuraajan vuoronvaihtopörssin avulla niin poista tekemäsi merkintä kalenterista ja jos mahdollista laita tietoa asiasta jäsenasioidenhoitajan sähköpostiin, niin tiedämme kannattaako pörssin ylläpito jatkossa.

Kun etsit kalenterista vuoronvaihtajaa valitse näytä varaukset kohdasta vain se vuoro josta tarvitset vuoron vaihtajan! Klikkaa kursoria kyseisen päivän kohdalla niin näet vuoronvaihtoa tarvitsevan henkilön nimen ilman kirjautumista. Kirjautumisen jälkeen näet lisätiedot kentän tiedot ja voit ottaa henkilöön yhteyttä.

MUISTA! VUORONVAIHTOPÖRSSI AUTTAA SINUA VAIN TUURARIN ETSIMISESSÄ. VUORONVAIHTO HAKEMUKSET TULEE TEHDÄ AINA TYÖNANTAJAN OHJEIDEN MUKAAN!