Kuva matkaedut

Etuja matkoista

Palomiesliitto on yhteistyökumppaneidensa kanssa sopinut jäsenilleen tuntuvia etuja vapaa-aikaan muun muassa kylpylöistä, laivamatkoista ja hotelleista.

Mökkimajoitus läheltä Ähtärin eläinpuistoa

Palomiesliiton jäsenille vuokrataan 20 % alennettuun hintaan lomamökki Ähtärin matkailualueelta Moksulasta. 66 m2 mökissä on kolme huonetta ja kuusi vuodepaikkaa.

Mökin läheisyydestä löytyvät Ähtäri Zoo eläinpuisto, kotieläntila, Flow Park, hotelli Mesikämmen, golf-kenttä, frisbeegolf-rata sekä loistavat ulkoilumaastot ja harrastusmahdollisuudet. Lähietäisyydellä on myös uimarantoja ja laavuja, joissa voi käydä istumassa iltaa ja paistelemassa makkaraa.

JÄSENETU:

Palomiesliiton jäsen saa 20 prosenttia alennusta mökin vuokrahinnasta.

VARAUKSET JA LISÄTIEDOT:

Tuomo Lamminaho
etunimi.sukunimi@gmail.com

Holiday Club -kohteet

Alennuksia Holiday Club -asuntojen ja kylpylähotellien hinnoista. Katso tarkemmin tästä.

Sokos Hotellit

S-ryhmän Sokos Hotellit ja Radisson Blu hotellit tarjoavat Palomiesliiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Sokos Hotelleilla on Suomessa yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla sekä Pietarissa kolme ja Tallinnassa yksi hotelli. Lisäksi Suomessa on seitsemän Radisson Blu Hotellia.

Vapaa-ajan matkustusedut osoitteessa https://www.sokoshotels.fi/fi/tarjoukset/liiton-jasenedut/

Lisätietoja kohteista www.sokoshotels.fi | www.radissonblu.fi

Tallink Silja
  • Tallink Silja ja Club One tarjoavat jäsenelle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelmamme keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu mm. 20 % perusalennus sekä 35 % ennakkovaraajan etu tietyistä normaalihintaisista tuotteistamme. Lisätietoa eduista http://www.clubone.fi/.
  • Liity nyt Club One asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen
    Liittymiset oman liittosi asiakasnumerolla: Suomen Palomiesliitto 14495.
  • Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi ja maininnan jäsenyydestäsi osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme sinut sopimusetuasiakkaaksi ja postitamme tarvittaessa Silver-tason kortin.
  • Matkojen hintatiedot ja varaukset: Puh. 0600 152 68, ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18(1,74 eur/vastattu puhelu + aina pvm/mpm).

Viking Line

Viking Line tarjoaa SPALin jäsenille risteilyalennuksia. Risteilyalennuksiin oikeuttavia arvokuponkeja on saatavana Palomiesliiton toimistolta ja ekstranetistä. Sähköiset arvokupongit ovat ladattavissa liiton ekstranet-sivuilta kohdasta Tiedotteet > Viking Linen arvokupongit.

Arvokupongeilla 13.8. - 22.12.2018 jopa -50 % päivän hinnasta:

• Päiväristeilyt Tallinnaan esimerkiksi 9 euroa/henkilö
    Maks. 8 hlöä/kuponki. Ikäraja 18 v.
  • Helsinki–Tukholma-risteily esimerkiksi 27 euroa/B-hytti
    A–C-hyttiluokissa. Maks. 2 hyttiä/kuponki. Ikäraja 21 v.
  • Miniristeily Helsingistä esimerkiksi 14 euroa/B2P-hytti
    A–B-hyttiluokissa. Maks. 2 hyttiä/kuponki. Ikäraja 18 v.
  • Reittimatka Helsinki–Tallinna–Helsinki jopa -50 % päivän hinnasta
    Maks. 1–5 hlöä + 1 auto.

Scandic-hotels
  • Scandic tarjoaa SPALin jäsenille ja jäsenyhdistyksille 12 % alennuksen hotellihuoneista ja kokouspalveluista. Muista mainita varauksen yhteydessä tunnus D000005402.

Suomen Hostellijärjestö

Palomiesliitto on Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö, joten SPALin jäsenet ovat oikeutettuja käyttämään Hostellijärjestön jäsenetuja.

Voit tilata Suomen Hostellijärjestön kotimaan hostellikortin maksutta. Kotimaan hostellikortti oikeuttaa majoitusalennukseen vain Suomessa. Lisäksi saat ajankohtaisen uutiskirjeen, jonka tilauksen voit halutessasi peruuttaa milloin tahansa.

Jäsenedut:

1. Kotimaan hostellikortti ilmaiseksi.
  2. Majoitusetu Suomen hostelleissa: 10 % alennus normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa. Etu on henkilökohtainen.
  3. Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan:
    • Henkilökohtainen hostellikortti: 15 € (normaalihinta 20 €)
    • Kansainväliset hostellikortit perheelle: 29 € (normaalihinta 34 €)

Varmistaaksesi jäsenhintaisen majoituksen, varaa majoitus hostellit.fi -online palvelussa tai suoraan hostellista.

Varatessasi Hostellit.fi:n kautta saat 10 % jäsenalennuksen majoituksesta jo varausta tehdessäsi:

hostellit.fi-varausjärjestelmä

Kansainvälinen hostellikortti

Kansainvälisellä hostellikortilla saat vähintään 10 % alennuksen majoituksesta kaikissa maailman  Hostelling International hostelleissa (majoitusalennuksen saaminen edellyttää varaamista Suomen hostelleihin osoitteessa hostellit.fi ja ulkomaille osoitteessa hihostels.com tai suoraan hostellista) sekä useita muita matkailuun liittyviä alueellisia etuja Suomessa ja ulkomailla.

Kortinhaltijan mukana matkustavat alle 18-vuotiaat perheenjäsenet ovat oikeutettuja samoihin etuihin ja alennuksiin.

Suomessa voit ostaa kansainvälisen hostellikortin

Suomen Hostellijärjestön yhteystiedot:

info@hihostels.fi, www.hostellit.fi