Etusivu > Opi ja osallistu > SPALin perhepäivä

Palomiesliiton perhepäivä

Palomiesliiton perhepäivä 27.5.

Palomiesliitto SPAL täyttää tänä vuonna 25-vuotta ja Hätäkeskusammattilaisten liitto HAL 10-vuotta. Juhlavuoden kunniaksi Palomiesliitto ja sen jäsenyhdistykset järjestävät jäsenilleen ja heidän perheilleen perhepäivän sunnuntaina 27.5.

Perhepäivää vietetään SuperParkin Espoon, Jyväskylän, Oulun, Tampereen, Turun, Vantaan ja Vuokatin toimipisteissä sekä Rovaniemellä Rollohallissa ja HopLopissa (puistot sijaitsevat samassa hallissa).

Liitto tarjoaa ilmaisen sisäänpääsyn, kun saavut SuperParkiin 9.30 - 12.30 välillä ja Rollohalliin ja HopLopiin 9.00 - 12.00, jolloin puistoissa on SPALin yksityistilaisuus. Puiston aktiviteetit ja välineet ovat käytössäsi yksityistilaisuuden jälkeenkin puiston sulkemiseen asti. Voit ottaa myös kaverin mukaan. Varaudu todistamaan jäsenyytesi liiton jäsenkortilla.

Tilaisuuksien ohjelmasta vastaavat liiton jäsenyhdistykset. Alla lisätietoja tapahtumista ja niihin ilmoittautumisesta paikkakunnittain.

SuperPark Espoo

Kuitinmäentie 27

Jäsenten yksityistilaisuus 27.5. klo 9.30–12.30

Tarjolla liikkumisen ja hauskan yhdessäolon lisäksi herkullinen hodaribuffet puiston omassa ravintolassa Robson´sissa Palomiesliiton tarjoamana.

Ilmoittautumiset 18.5.2018 mennessä osoitteeseen ilkka.mustakangas@palomiesliitto.fi.

Ilkka Mustakangas
ilkka.mustakangas@palomiesliitto.fi

SuperPark Jyväskylä

Uno Savolan katu 8 (Hotelli Paviljongin kupeessa), Jyväskylä

Jäsenten yksityistilaisuus 27.5. klo 9.30–12.30

Ilmoittautuminen 16.5.2018 mennessä osoitteeseen jari.niutanen@jkl.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro osallistujien määrä, lasten ikä ja mahdollisista erityisruokavalioista.

Tapahtumaan osallistuvalla seurueella on oltava jäsenen HALin tai SPALin jäsenkortti tai mobiilijäsenkortti mukana. Paikalle voi saapua liiton jäseniä ympäri Suomen.

Tervetuloa!

Jari Niutanen
jari.niutanen@jkl.fi

SuperPark Oulu

Tyrnäväntie 16, Oulu

Jäsenten yksityistilaisuus 27.5. klo 9.30–12.30

Ilmoittautuminen 21.5. mennessä osoitteeseen opysihteeri@gmail.com Ilmoittautumisen yhteydessä kerro seurueesi osallistujien määrä ja mahdollisista erityisruokavalioista.

Muistathan ottaa mukaan HALin tai SPALin jäsenkortti tai mobiilijäsenkorttisi. Paikalle voi saapua liiton jäseniä ympäri Suomen.

Pasi Mänty
etunimi.sukunimi@palomiesliitto.fi

RolloHalli & HopLop Rovaniemi

Napapiirintie 14

Jäsenten yksityistilaisuus 27.5. klo 9–12

Tarjolla liikkumisen ja hauskan yhdessäolon lisäksi maittava buffet, jossa tarjolla lihapullia, ranskalaisia, salaattia, kahvia, teetä ja jäätelöt perheen pienimmille Rollohallin/HopLopin ravintolassa Palomiesliiton tarjoamana.

Ilmoittautumiset 20.5. mennessä osoitteeseen mikko.karppinen@lapinpelastuslaitos.fi Ilmoittautumisen yhteydessä kerro osallistujien määrä, lasten ikä ja mahdollisista erityisruokavalioista.

Mikko Karppinen
puh. 040 5263 752 mikko.karppinen@lapinpelastuslaitos.fi

SuperPark Tampere ja Kaupinojan saunatilat

Jäsenten yksityistilaisuus SupeParkissa (Laiturikatu 5) 27.5. klo 9.30–12.30

SuperParkissa tarjolla liikkumisen ja hauskan yhdessäolon lisäksi herkullinen hodaribuffet klo 10.30–12.00 puiston omassa ravintolassa Robson´sissa Palomiesliiton tarjoamana.

Päivän ajaksi on varattu myös Kaupinojan saunatilat, jossa tarjolla makkaraa ja virvokkeita. Kaupinojan saunalle on mahdollisuus siirtyä klo 13 alkaen omien aikataulujen mukaan.

Ilmoittautumiset 21.5. mennessä osoitteeseen sami.ahola@palomiesliitto.fi

Päivän aikana on mahdollisuus ostaa Särkänniemi-ranneke, jolla pääsee huvittelemaan kaikissa Särkänniemen laitteissa pituusrajoitukset huomioiden sekä vierailemaan kaikissa huvipuiston kohteissa (Koiramäen eläinpuisto, Akvaario, Näsinneula, Planetaario) yhden päivän ajan. Ranneke on käytettävissä huvipuiston aukiolopäivinä 1.5.–8.9.2018.
Hinnat:
Yli 120 cm 36 euroa
Alle 120 cm 30 euroa

Sami Ahola
etunimi.sukunimi@palomiesliitto.fi

SuperPark Turku ja Holiday Club Caribia

Jäsenten yksityistilaisuus SupeParkissa (Kongressikuja 1) 27.5. klo 9.30–12.30

Päivän aikana mahdollisuus uida ja kylpeä Holiday Club Caribian kylpylässä (Kongressikuja 1) alennettuun hintaan. Sisäänpääsymaksu Palomiesliiton jäsenille 7 euroa/henkilö. Alle 4-vuotiaat lapset veloituksetta.

Lisäksi Caribian O´Learys ravintola tarjoaa -15 % alennusta liiton jäsenille.

Lisätietoa ja ilmoittautumiset:
Kim Salminen
kim.salminen@palomiesliitto.fi

SuperPark Vantaa

Tammiston kauppatie 13

Jäsenten yksityistilaisuus 27.5. klo 9.30–12.30

Ilmoittautumiset 18.5.2018 mennessä osoitteeseen janne.nieminen@palomiesliitto.fi.

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro asema jolla työskentelet, osallistujien määrä, lasten ikä ja mahdollisista erityisruokavalioista.

Janne Nieminen
janne.nieminen@palomiesliitto.fi

SuperPark Vuokatti

Linturinteenkatu 1

Jäsenten yksityistilaisuus 27.5. klo 9.30–12.30

Ilmoittautumiset 18.5.2018 mennessä osoitteeseen jorma.halonen@kaipe.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro osallistujien määrä, lasten ikä ja mahdollisista erityisruokavalioista.

Tervetuloa!

Jorma Halonen