Etusivu > Opi ja osallistu > SPALin perhepäivä

Palomiesliiton perhepäivä

Palomiesliiton perhepäivä 27.5.

Palomiesliitto SPAL täyttää tänä vuonna 25-vuotta ja Hätäkeskusammattilaisten liitto HAL 10-vuotta. Juhlavuoden kunniaksi Palomiesliitto ja sen jäsenyhdistykset järjestävät jäsenilleen ja heidän perheilleen perhepäivän sunnuntaina 27.5.

Perhepäivää vietetään SuperParkin Espoon, Jyväskylän, Oulun, Tampereen, Turun, Vantaan ja Vuokatin toimipisteissä sekä Rovaniemellä Rollohallissa ja HopLopissa (puistot sijaitsevat samassa hallissa).

Liitto tarjoaa ilmaisen sisäänpääsyn, kun saavut SuperParkiin 9.30 - 12.30 välillä ja Rollohalliin ja HopLopiin 9.00 - 12.00, jolloin puistoissa on SPALin yksityistilaisuus. Puiston aktiviteetit ja välineet ovat käytössäsi yksityistilaisuuden jälkeenkin puiston sulkemiseen asti. Voit ottaa myös kaverin mukaan. Varaudu todistamaan jäsenyytesi liiton jäsenkortilla.

Tilaisuuksien ohjelmasta vastaavat liiton jäsenyhdistykset. Tiedotamme näillä sivuilla lisätietoja paikkakunnittain, kun perhepäivän ohjelmat alkavat hahmottua.

Myös muut paikkakunnat aktivoituvat! Juhlavuoden kunniaksi SPAL ja jäsenyhdistykset järjestävät perhekeskeisiä tapahtumia valtakunnallisesti. Seuraa siis liittomme tiedotusta ja Facebook-sivuja.

SPALin perhepäivää vietetään

SuperPark