Etusivu > Palomiesliitto > Liittokokous > Liittokokous 2019

Liittokokous Kotkassa 28.11.2019

Paikka: Original Sokos Hotel Seurahuone, Keskuskatu 21, Kotka
Aika: torstaina 28.11.2019 klo 12.00 - 16.00

Pöytäkirjojen tarkistus alkaa kello 11. Liittokokouksen jälkeen kokousvieraille tarjotaan päivällinen Frans & Rosalie- bistrossa.

Ilmoittautuminen: 11.11. mennessä osoitteeseen toimisto@palomiesliitto.fi. Ilmoita samalla osallistutko  liittokokouspäivälliselle ja mahdollisista ruoka-allergioistasi. Ilmoittaudu samalla linja-autokuljetukseen kokouspaikalle sekä etkoille.

Liittokokouskansio on jäsenten luettavissa Palomiesliiton ekstranetissä. Kansio sisältää kokouksen esityslistan ja aineiston kokouksessa käsiteltävistä asioista.

Linja-autokuljetus järjestetään Tikkurilasta Vantaalta Kotkaan Sokos Hotel Seurahuoneelle 27.11. Kuljetukseen osallistuvat kokoontuvat liiton toimistolle kello 11.30 (Vernissakatu 6, Vantaa). Paluukuljetus Kotkasta Vantaalle Tikkurilaan lähtee liittokokouspäivällisen jälkeen torstaina 28.11. klo 18.00. Kuljetukseen tulee ilmoittautua 11.11. mennessä liiton toimistolle.

Liittokokouksen etkot järjestetään Players Sports Barissa (Keskuskatu 11 Kotka), keskiviikkona 27.11. klo 20.00 alkaen. Etkoille tulee ilmoittautua 11.11. mennessä liiton toimistolle. Lisätietoja Palomiesliiton etkoista.

Original Sokos Hotel Seurahuoneella on majoituskiintiö Palomiesliiton liittokokoukseen osallistujille. Hotelliin majoittuvat varaavat ja maksavat itse huoneensa.

Varaukset tehdään suoraan hotellista joko puhelimitse +358 10 7821 000 tai sähköpostilla kotka.seurahuone@sok.fi  Mainitse varauksen yhteydessä kiintiön nimi "SPAL Liittokokous". Kiintiö on voimassa varaustilanteen salliessa 11.11.2019 asti.