Etusivu > Palomiesliitto > Viestintä > Uutisarkisto > SPALin liittohallitus ja puheenjohtajat valitaan ensi liittokokouksessa
30.05.2018

SPALin liittohallitus ja puheenjohtajat valitaan ensi liittokokouksessa

Tämän vuoden liittokokouksessa valitaan Palomiesliitolle liittohallitus ja puheenjohtajisto kaudelle 2019–2020. Liittokokous pidetään 27.11. Oulussa.

Liittohallituksen puheenjohtajaksi pyrkivien on ilmoitettava ehdokkuudestaan 1.9. mennessä toimistolle sähköpostilla osoitteeseen toimisto@palomiesliitto.fi.

Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään lähettämään ehdokkaan esittelyteksti ja kuva. Puheenjohtajaehdokkaille tehdään syyskuun aikana Palomiesliiton ekstranettiin esittelysivut lähetettyjen tekstien ja kuvien pohjalta.

Palomiesliiton liittohallitukseen valitaan puheenjohtaja ja kaksitoista jäsentä sekä näille henkilökohtaiset varajäsenet. Palomiesliiton sääntöjen mukaan ensin valitaan liittohallitukselle puheenjohtaja ja sen jälkeen muut liittohallituksen jäsenet. Lopuksi valituista liittohallituksen jäsenistä liittokokous valitsee kaksi liittohallituksen varapuheenjohtajaa.

Lisätietoja:

Järjestön johtaja Kim Nikula, puh. 040 716 1805, etunimi.sukunimi@palomiesliitto.fi

30.05.2018