Etusivu > Palomiesliitto > Viestintä > Uutisarkisto > Haku loppuvuoden hyvinvointijaksoille on käynnissä
09.05.2019

Haku loppuvuoden hyvinvointijaksoille on käynnissä

Haku syys - joulukuussa alkaville PHT:n 1. askel -hyvinvointijaksoille on alkanut. Myös loppukesän jaksoilla on vielä muutamia paikkoja jäljellä.

Liikunnalliset 1.askel-perheille jaksot tarjoavat yhteistä aikaa ja virkistystä koko perheelle. Pysyvään muutokseen -hyvinvointijakso on tarkoitettu puolestaan aikuisille, jotka kaipaavat tukea hyvinvointiinsa tai haluavat aloittaa elämäntaparemontin.

Hyvinvointijaksot järjestetään luonnonkauniissa liikuntakeskuksissa ja kylpylöissä ympäri Suomen ja kohteiden asiantuntijat auttavat osallistujaa terveellisemmän arjen alkuun.

Hyvinvointijaksot ovat veikkausvoittovaroin tuettua toimintaa, joten niille osallistuminen on edullista. Aikuisen omavastuu jaksoilla on 25 euroa/vuorokausi, sisältäen majoituksen, ruoat ja ohjelman. Lisäksi Palomiesliitto avustaa jaksoille osallistuvia jäseniään maksamalla 50 euroa omavastuuosuudesta.

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry on palkansaajalomajärjestöjen vuonna 2011 perustama yleishyödyllinen terveyden edistämisen järjestö. Se edistää työikäisten ja työikäisten perheenjäsenten terveyttä ja hyvinvointia 1.askel-hyvinvointijaksoilla.

Lue lisää kohdasta Jäsenpalvelu > Jäsenedut > Hyvinvointijaksot

09.05.2019