Etusivu > Palomiesliitto > Viestintä > Uutisarkisto > SPAL: Liittokokous Rovaniemellä 28.11.
03.10.2012

SPAL: Liittokokous Rovaniemellä 28.11.

Palomiesliiton liittokokoukseen on ilmoittauduttava 12.11. mennessä liiton toimistoon.

Vuoden 2012 liittokokous järjestetään Rovaniemellä Rantasipi Pohjanhovi -hotellissa keskiviikkona 28.11. klo 12.00 alkaen. Pohjanhovista on varattu huonekiintiö, jonka varaukset on tehtävä 13.11. mennessä suoraan hotelliin. Mainitse varauksen yhteydessä SPAL-liittokokous.

Rovaniemen liittokokouksessa valitaan uusi hallitus seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Hallitukseen valitaan puheenjohtaja ja kaksitoista jäsentä sekä näille henkilökohtaiset varajäsenet. Lisäksi liittokokous vahvistaa liiton strategiset tavoitteet ja painopistealueet, päättää järjestäytymisestä järjestöihin sekä vahvistaa tilinpäätöksen.

Liittokokouksessa on läsnäolo-oikeus ja puheoikeus kaikilla palomiesyhdistyksiin kuuluvilla jäsenillä ja liiton henkilöjäsenillä. Liittokokoukseen voivat osallistua kaikki suoraan liittoon kuuluvat henkilöjäsenet sekä jäsenyhdistyksen kautta liittoon kuuluvat jäsenyhdistyksen valitsemat edustajat. Yhdistysjäsenen edustaminen liittokokouksessa määräytyy paikallisyhdistysten sääntöjen mukaan.

ILMOITTAUTUMISET:
Palomiesliiton toimisto, puh. (09) 867 8880 tai toimisto [at] palomiesliitto.fi