Etusivu > Palomiesliitto > Viestintä > Uutisarkisto > Etsimme järjestösihteeriä Suomen Palomiesliittoon

Etsimme järjestösihteeriä Suomen Palomiesliittoon

Haemme työyhteisöömme toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen järjestösihteeriä.

Tehtävässäsi toimit liiton tuki- ja jäsenpalvelutiimissä. Koostat tilastoja ja aineistoja sidosryhmä- ja vaikuttamistyömme tueksi. Ylläpidät jäsenrekisteriä ja toimit kontaktihenkilönä jäsenpalvelussa. Lisäksi hoidat koulutus-, kokous- ja matkajärjestelyjä sekä laskutusasioita.

Olet asiakaslähtöinen, oma-aloitteinen ja joustava. Hallitset hyvin yleisimmät toimisto-ohjelmat ja sinulla on hyvä suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito. Olet suorittanut tradenomin tai muun kaupallisen korkeakoulututkinnon.

Mukavan työyhteisön lisäksi tarjoamme haastavan ja mielenkiintoisen työn sekä hyvät työsuhde-edut. Työsi edellyttää jonkin verran matkustamista.

Toivomme hakemustasi palkkatoiveineen ja CV:täsi 6.9. mennessä osoitteeseen toimisto@palomiesliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa järjestön johtaja Kim Nikula, puh. 040 716 1805, ma 3.9. klo 9 - 11 ja ti 4.9. klo 9 – 11.

Suomen Palomiesliitto SPAL on Suomen suurin pelastusalan ammattiliitto. Liitto ajaa ja valvoo pelastus-, ensihoito- ja hätäkeskustyöntekijöiden etuja ja oikeuksia sekä edistää heidän hyvinvointiaan työelämässä. SPALissa on lähes 5 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntasektorilla pelastusalan ja ensihoidon ammateissa sekä valtion hätäkeskuksissa.