Etusivu > Palomiesliitto > Yhdistykset > Pirkanmaan pelastusalan ammattilaiset > Jäseneksi liittyminen/jäsenet vuoroittain

Pirkanmaan pelastusalan ammattilaiset

Tervetuloa Pirkanmaan pelastusalan ammattilaiset ry:n jäseneksi

Pirkanmaan pelastusalan ammattilaisten varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä henkilö, joka kuuluu pelastus- tai ensihoitohenkilöstöön. Ei kuitenkaan toimenpidepalkkaiset (VPK) henkilöt. Jäseneksi ottamisesta päättää Pirkanmaan pelastusalan ammattilaisten hallitus Spal:n hallituksen hyväksymien järjestäytymisperiaatteiden ja ohjeiden mukaan. Pirkanmaan pelastusalan ammattilaisten hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa. Hyväksyessään uuden jäsenen hallitus määrää samalla jäsenyyden alkamispäivän, joka on pääsääntöisesti se päivä, jolloin hallitus hyväksyy hakijan jäseneksi, aikaisintaan kuitenkin se päivä, jolloin hakemus on saapunut jäsenyhdistykselle.

Jäsenyyttä haetaan Spal:n jäsenilmoitus kaavakkeella.

KAAVAKKEEN VOI TÄYTTÄÄ KOLMELLA ERI TAVALLA
  1. Täytä sähköinen liittymislomake
  2. Täytä, tulosta ja palauta  pdf-lomakke (tulostuu automaattiseti 4 kpl - allekirjoita ja lähetä kaikki 4 kappaletta)
  3. Tilaa liittymislomakkeet postitse kotiisi, täytä ja postita lomake liiton toimistoon
Kaavakeisiin pääset tästä linkistä; LIITTYMISKAAVAKEET

Ohjeita kaavakkeen täyttöön.

Yhdistyksen virallinen nimi on: Pirkanmaan pelastusalan ammattilaiset ry.

Jos haluat liittyä myös Julkisten alojen teknisten työttömyyskassaan (JATTK-työttömyyskassa) tulosta tästä linkistä http://www.palomiesliitto.fi/fi/jasenpalvelu/tyottomyyskassa kaavake ja lähetä se itse mahdollisimman nopeasti Suomen palomiesliiton toimistolle. (Vernissakatu 6, 01300 VANTAA) KASSAN JÄSENYYS ALKAA SIITÄ PÄIVÄSTÄ KUN KAAVAKE ON PALOMIESLIITON TOIMISTOLLA! Työttömyystilantessa olet oikeutettu ansiosidonnaiseen päivärahaan oltuasi kassan jäsenenä 34 viikkoa.

Jos olet jonkun muun liiton jäsen voit valtuuttaa Spal:n irtisanomaan jäsenyytesi edellisestä liitosta laitammalla rastin kaavakkeen lopussa olevaan kohtaan.

Jos haluat, että jäsenmaksu peritään sinulta suoraan palkasta, täytä kaavakkeen alosassa olevasta valtakirjasta kaikki kohdat huolellisesti.

Voit halutessasi laskea ja maksaa jäsenmaksun joka kuukausi itse (1.35% ennakonpidätyksen alaisesta palkasta). Tällöin ei tarvitse täyttää valtakirjaa vaan laitetaan rasti kaavakkeen alussa olevaan kohtaan itsemaksava. Jäsenmaksu on verovähennyskelpoinen ja siitä 1,1% menee Suomen palomiesliitolle ja 0,3% Pirkanmaan pelastusalan ammattilaiset ry:lle.

Lisätietoja kaavakkeen täyttöön alla olevasta linkistä.

Pirkanmaan pelastusalan ammattilaiset ry.

Taru Välimaa

jäsenasioidenhoitaja