Etusivu > Opi ja osallistu > Turvallinen Suomi

Esitykset seminaarista pdf-tiedostoina:

Hallitusohjelma - henkilöstön näkökulma
Palomiesliiton järjestön johtaja Kim Nikula

Pelastustoimen ja siviilivalmiuden hallitusohjelmatavoitteet - Sisäministeriön näkökulma
Pelastusylijohtaja Kimmo Kohvakka

Kuvia seminaarista

Pelastusylijohtaja Kimmo Kohvakka

Pelastusylijohtaja Kimmo Kohvakka kertoi SM:n käynnistävän tutkimushankkeen, jossa selvitetään pelastustoimen toimintavalmiuden merkitystä eri onnettomuustyypeissä.

Pelastusylijohtaja evp Esko Koskinen, edunvalvontajohtaja Pasi Jaakkola ja pelastusylijohtaja Kimmo Kohvakka

Pelastusylijohtaja evp Esko Koskinen (vasemmalla) kommentoi Palomiesliiton kutsumana seminaarin alustuksia. Vieressa edunvalvontajohtaja Pasi Jaakkola Palomiesliitosta ja pelastusylijohtaja Kimmo Kohvakka sisäministeriöstä.

Turvallinen Suomi -seminaarin yleisöä

Turvallinen Suomi -seminaari on kaikille avoin tilaisuus. Seminaarissa henkilöstön edustajat, valtion ja kuntien virkamiehet sekä pelastuslaitosten johtajat tapaavat ja keskustelevat pelastustoimen, hätäkeskusten ja ensihoidon kehittämiseen liittyvistä asioista.

Turvallinen Suomi -seminaarin yleisöä

Palomiesliiton liittohallituksen puheenjohtaja Ilkka Mustakangas (oikealla) ja pelastusylijohtaja Kimmo Kohvakka SM:stä keskittyivät kuuntelemaan kansanedustaja Kari Tolvasta, joka kertoi esimerkkejä hyvästä ja huonosta päättäjien lobbauksesta.

Palomiesliiton johtaja Kim Nikula ja ja kansanedustaja, paloesimies Ari Jalonen

Kansanedustaja ja paloesimies Ari Jalonen (oikealla) ja Palomiesliiton johtaja Kim Nikula keskustelivat seminaarin tauolla.

Toiminnanjohtaja Isto Kujala SSPL:stä, toiminnanjohtaja Ari Keijonen SPPL:stä, toimitusjohtaja Marko Hasari SPEKistä

Järjestöjen paneelikeskusteluun oli kutsuttu (vasemmalta) toiminnanjohtaja Isto Kujala SSPL:stä, toiminnanjohtaja Ari Keijonen SPPL:stä, toimitusjohtaja Marko Hasari SPEKistä sekä edunvalvontajohtaja Pasi Jaakkola SPALista. Keskustelua käytiin muun muassa pelastustoimen yhteisistä hallitusohjelmatavoitteista.

Tunnisteet: koulutus, turvallinen suomi