Etusivu > Jäsenpalvelu > Jäsenedut > Hyvinvointijaksot

Kuva hyvinvointijaksot

Hyvää oloa Hyvinvointijaksoilta

Hyödynnä jäsenetuna liiton maksama omavastuuosuus

Palomiesliitto tekee yhteistyötä Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT:n kanssa, joka järjestää 1.askel -hyvinvointijaksoja (aikaisemmin nimellä kuntoremontit) työikäisille aikuisille ja heidän perheenjäsenilleen.

Palomiesliitto avustaa hyvinvointijaksoille osallistuvia rahallisesti. Liitto avustaa jäseniään maksamalla 50 euroa hyvinvointijaksojen omavastuuosuudesta. Liiton avustus vähennetään automaattisesti PHT:n lähettämästä hyvinvointijakson laskusta, joten jäsenten ei tarvitse sitä anoa liitosta erikseen.

1. askel -hyvinvointijaksot ovat veikkausvoittovaroin tuettua toimintaa.

Hyvinvointijaksot:

1. askel perheille

Liikunnalliset perheiden 1.askel-hyvinvointijaksot on tarkoitettu perheille, joilla on yksi tai useampi alle 17-vuotias perheeseen kuuluva lapsi. Hyvinvointijaksot antavat mahdollisuuden yhteiseen aikaan sekä lepoon ja virkistykseen. Kurssin ohjelma sisältää sekä perheiden yhteistä kuin myös lasten ja aikuisten erillistä ohjelmaa. Sisältö on liikunnallinen ja virikkeellinen!

Lue lisää: http://pht.fi/lapsiperheille/

Lue Pelastusalan ammattilaisen digilehdestä SPALin järjestösihteerin kokemuksia 1.askel perheille hyvinvointijaksosta.

1.askel aikuisille

Pysyvään muutokseen -hyvinvointijakso on tarkoitettu työikäisille, jotka kaipaavat tukea hyvinvointiinsa tai haluavat aloittaa elämäntaparemontin. Jaksoilla painottuu liikkuminen sekä mielen taitojen oppiminen, ja ne toteutetaan laadukkaissa kylpylöissä ja monitoimikeskuksissa ympäri Suomen.

Lue lisää: http://pht.fi/aikuisille/

Tunnisteet: hyvinvointijaksot, kuntoremontit, pht